första vackra dan i maj

Soligt och fint har vi haft det idag. Sen att det var typ 10 grader gör inte så himla mycket, det är i alla fall himla mycket bättre än regn och snö som vi hade förra veckan! Hur som helst, idag har jag varit duktig och gått och köpt mig ett gym kort på Bellin. Så nu blir det till att gymma det sista det går här nu den sista månadenen. Igår var det den 15 maj, vilket innbär att om en månad lämnar jag Green Bay för tio dar i soliga och varma Florida. Snart ser ni, kommer jag stå där på Arlanda med lock för öronen och ett stort leende. Jag ser verkligen fram emot det, men innan det är dags för hemresa har jag mycket kvar här, massor av finals att ta hand om, memorial weekend uppe i stugan, graduation, graduation parties, babyshower, möte med EF och lite till. Tiden kommer gå fort och snart är mina elva månader över här. Det kan jag ju säga i alla fall att det har vart en sjujäkelig resa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0