lowest point

Så här lågt har jag nog inte sjunkigt på hela året. Jag och Emma va hemma hos Maja och vi hade ingen som kunde köra hem oss (och som ni kanske vet finns det inga bussar eller tåg oc det är för långt att gå). Så vi tänker på vem vi kan fråga om de kan köra hem oss. Så Maja messar Justin, hennes kompis och frågar och han säger ja. Hahahah! Så han kör hem mig och Emma, lyckligtvis blir jag avsläppt först och slipper sitta kvar, men Emma har 15 min med honom  i bilen innan hon är hemma. Hahah! Men jag får så dåligt samvete över att fråga honom och skäms, så jag sa till Emma, det är tur att vi drar om 3 veckor för nu har vi sjunkigt lååååågt! Jaja, hem kom vi ju i alla fall!

Hur som helst, kollade på Black Swan i kväll. Störd film. Inte okej. Konstig och vrickad.

Kommentarer
Postat av: Hilda

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-07-12 @ 14:54:53
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0