haha jag gillar att blogga ;)

Det var jättelänge sen jag hade min förra blogg, men jag kommer ihåg att jag tyckte det var skitkul.
Just nu funderar jag på mycket praktiska grejer, t.ex. jag behöver fixa nytt pass, kontokort, kläder, presenter, visum och allt sånt praktiskt. Nu när jag fått min familj behöver jag ju inte oroa mig över det längre.

Jag är i full gång med mina förberedelser, jag måst lämna bort min häst Karminelle till en fodervärd eftersom att jag inte vill sälja ännu och mamma kan inte ta henne helt själv så det blir bäst med en fodervärd. Jag märker på informationen från EF att det närmar sig också, det är mycket mer innehållsrikt med fakta nu och det händer mycket på en och samma gång. Jag har mejlat mina värdföräldrar, men det är bara min värdpappa som har svarat men de verkar som väldigt trevliga människor som jag säkert kommer trivas bra hos, men jag märker redan nu, min engelska är inte särskilt stabil.

 Det gaaaaalet, om typ 80 dagar åker jag!!!! Det är inte alls långt kvar, å ena sidan kan jag inte vänta, men å andra så kommer jag att saknar så många här hemma, min familj och mina vänner. Jag BÄVAR för att behöva säga hej då till alla, usch.



Bye for now


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0