13/8/10

Hej! Jag sitter och myser i min säng. Tennis idag var lite segt, vi fick bara leka. Men nu har jag i alla fall helg, så nu ska jag slappa, hehe. Nä jag vet inte riktigt vad jag ska göra, sätter nog på nån film eller så. Kurt ska ta mig till mataffären och så ska vi köpa sallad, de har en jättestor salladsbar där man gör sin egen. Jag borde kanske duscha innan det :P Men jag är galet seeg. Jag har inte mycket planer för helgen, jag måste åka och köpa ännu mer sport kläder, sen så kommer det tydligen några jättestora gamla skepp in till Green Bay så det ska vi nog gå och kolla på. Sen på söndag tror jag nog att jag får ta och pröva på kyrkan. Jag har också fått en lapp med tenniskläder som finns att köpa, vet inte riktigt vad jag ska välja. Blir kanske en t-shirt och en sweatshirt, får se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0