27 augusti

Hej och godmorgon. Solen skiner idag igen, det är svårt att tro att det är september om bara några dagar, det ser ut som (lite kallt är det ändå) Juli. Inga gula löv, grönt gräs, solen skiner, människor går fortfarande runt i shorts, flipflops och linnen. Man ser inga som helst tecken till höst. Men jag har nog aldrig längtat så mycket till hösten som jag gör nu, jag vill klä på mig mer kläder, jag vill börja skolan, jag vill frysa lite.

Jag har varit ute och sprungit igen, men jag tog det väldigt lungt idag. Min plan för dagen är att hålla mig sysslesatt med Kyle XY, hänga upp min tvätt och spela tennis. Sen ska jag nog försöka lägga mig tidigt ikväll, eller nåt sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0