8/8...2010

Jag kommer ihåg det här datumet för två år sen, då var det 08/08/08, lite coolt sådär. Visste ni förresten att i USA så skriver de datumet på ett annat sätt? De börjar med månaden istället för dagen, så om jag skulle skriva min födelsdag (som är den 24 april '93) skulle det se ut såhär: 04/24/93, det är ganska förvirrande ibland! Hur som, vi kom hem från stugan för ungegfär en timme sen och snart vankas det tacos! Mums! Det var kul uppe i stugan, vi åkte båt, jag åkte nog mest, några åkte tub efter båten men jag var inte särskilt sugen på det.. Vi åt -mycket! Hmm, det är tur att jag börjar med tennis på tisdag! Alla kusinerna och några barnbarn var med däruppe så det var kul, jag var i alla fall inte ensam! Sen var det totalt tre hundar också, alla lite speciella, den ena hoppade i sjön titt som tätt, den andra var lite folkskygg och den tredje gillade inte barn. Men det är jag ju van vid ;)

Jag såg att ni hemma i Sverige också hade haft storm i natt! Jag vaknade (upp ur den skönaste säng jag sovit i sen jag kom hit) av att det lät som om himlen skulle falla ner över mig. Mitt rum lystes upp om och vartannat också. Jag hade fönstret öppet, men jag tror det tog mig en kvart innan jag faktiskt stängde det, inte för att jag ville höra eller se, utan för att jag var i mitt sömn läge när jag inte vet vad jag gör. Sen drömde jag om tennis.

Nej nu ska jag äta middag, slänger nog in ett inlägg till med lite bilder sen!

ps. Det är ju skitkul att säga till sin värdfamilj att det är stopp i toan. Verkligen skitkul.

ds. Haha, skitkul... det märkte jag inte ens förns nu! Hahah..

Kommentarer
Postat av: bella

hej :D

jag ska åka till usa och bo där i ett år, 2011/12

Kolla gärna in min blogg :D

Jag undrar också om du vill länka :D

Gå in på min blogg och kommentera om du vill :D

2010-08-09 @ 00:59:55
URL: http://bellaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0