bra dag helt enkelt

Heeej! :D

Idag var en jättebra dag, jag vaknade halv 8 för att åka iväg till tennisen. Min match gick väldigt bra, jag vann med 8-6, men om jag hade lyckats bättre med mina serves så hade jag vunnit stort. Tjejen som jag spelade mot såg ut som hon hellre skulle gå på glödande kol än spela tennis. När hon fick hämta en boll, så suckade hon och gav mig en mördande blick. Sen spelade jag även mot Abbey i mitt lag och mot henne vann jag med 6-1 så det var också bra! Efter det så åkte jag hem till Lynns hus för att slänga i mig lite lunch samtidigt som Maja valde ut sina klasser. När hon var klar så åkte vi till the mall och shoppade loss, jag köpte äntligen ett par jeans som jag gillar jättemycket, en klänning och en blus. Plus tandkräm och örhängen. Vi kom hem och bestämde oss typ direkt för att åka och se Eclipse (alltså på riktigt, den där tjejen har exakta samma film-smak som jag har, vi har redan tre filmer vi ska se!), åhhh den var sååå bra!!! Äntligen äntligen! Haha, efter det åkta vi alla hem till mig för middag, Karl, Mary Jo's äldste son är här med sin fru. Så det kommer vara här tills i helgen. Hur som helst, det var en riktigt bra dag idag och jag hade så kul!


min ursnygga tennis klädsel

Jag och Maja


Kommentarer
Postat av: Pappa

Grattis! Vad duktig du är.

2010-08-20 @ 09:07:46
Postat av: Linn

Tja! Jag har också en usa blogg och tänkte höra om du har lust att länka mig så länkar jag dig? ;)skicka ett mail isf :)

2010-08-20 @ 15:07:47
URL: http://lifeontheotherside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0