cold wisconsin

Jag skulle inte ha tagit mina flip flops ikväll. Nu är jag jääätte kall och sitter och kurar med min röda filt! The orientaion meeting gick bra, men var allmänt tråkigt. Visste redan det mesta, förutom när vi gick runt senare och kollade på olika klubbar och sporter. Vi träffade på Cal och Jay på mötet och vi bestämde oss för att gå ut och äta efter mötet. De ringde Dan så han kom med också och det var kul att träffa honom äntligen. Servitören sa; "that's an interesting accent, where you from?" Ingen har nånsin sagt det till mig, alla ba; åhh du pratar så bra typ. Men jag gillar det :P Nu ska jag kolla klart på fångarna på fortet och senare får jag se vad jag hittar på. Sov (vidare) sött!


mysfilten!


Kommentarer
Postat av: andrea

Var i Wisconsin är du?

Jag var där 08/09

i en stad som hette West Bend, 40min från milwaukee

2010-08-26 @ 09:35:58
URL: http://andrea1992.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej! Hoppas du värmt uppfötterna nu :)

Här är det regn och rusk nu... hoppas på att "sommaren" kommer tillbaka en lite stund till snart. Hoppas allt är bra! Kram Maria

2010-08-26 @ 19:55:40
URL: http://www.mariasparlor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0