cykla i usa

Kom hem från tennis för tio minuter sen. Att cykla dit var verkligen ett äventyr, eller ja, inget hände ju, men jag hade ingen aning om vart jag skulle och så vidare, det konstiga var att när trafiklyset visade att jag fick korsa så visade den på andra sidan att jag inte fick det... jaha.. jag cyklade i alla fall och en gubbe skrek nåt åt mig, men annars gick allt bra. Jag oroar mig för mycket, var typ rädd att polisen skulle komma om jag inte stannade vid stop-skyltarna och sen var jag rädd att om jag gjorde det, skulle de säga att jag inte fikc vara där. Förstår ni mitt dilemma?

Tennis var inte så roligt idag för jag hade ont i handleden så jag kunde bara spela backhand. Nu sitter jag med mitt is-pack runt handleden och hoppas att det blir bättre, för på fredag är det kanske dags scrimmage igen och jag vill ju spela!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0