Duktiga Amanda har varit i farten

Idag har jag sprungit igen, duktigt! Jag har tennis om fyra timmar också så jag kommer få jobba hårt idag, haha! Men vad jag förstår på mina LK09-vänners facebook statusar har de fått jobba hårdare. Hehe... Duktig har jag varit och tvättat mina kläder, hehe inte för att jag hade nåt val, inget var rent och nu måste jag vänta på att den magiska torksaken ska bli klar så jag kan hoppa in i duschen. Jag har också varit duktig och sopat av uteplatsen och plockat upp så mycket kvistar jag kunde. Förstår ni hur duktig jag är? Nää, nu tycker jag att mina kläder borde vara klara! Senare ska jag leta bland massa bilder för jag ska göra ett fotoalbum!

Kommentarer
Postat av: mamma

Härligt jobbat!!!!

2010-08-26 @ 20:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0