dunka dunka

Det är väldigt spännande att bo precis bredvid en väg, för mitt i natten då kommer the party animals ut och kör förbi mitt hus med så hög musik som möjligt och bas så mina fönster skakar... Mary Jo säger att man tilloch med hör dem i duschen. Och vi har en högljudd dusch.

Vad har jag gjort sen sist då, jo först bakade vi lite bröd och brownies, sen efter det så åkte vi till Red Robin och åt middag. Det var riktigt gott, åt hamburgare inlindad i sallad med pommes. Sen efter det hade jag min första wallmart-upplevelse. Det var riktigt stort! Det fanns verkligen allt och det var väldigt billigt, jag fick med mig två nagellack och ett läppsyl för 5.77 dollar, vilket är ungefär 43 kr! Mary Jo köpte även en spegel och en filt åt mig, äntligen har jag en spegel i mitt rum! Sen efter det kollade jag på project runway men det var tyvärr ett avsnitt jag redan sett så jag gick, nu ska jag nog snart gå och lägga mig för jag har ju tennis imorgon bitti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0