Goodnight

Jag ska snart gå och lägga mig, men jag ville checka allt först. Idag vaknade jag upp och visste inte vart jag var. Men tat lugnt, jag kom på det, haha ;) Gick upp och kollade på tv, för alla var i kyrkan. Jag ska nog gå dit nästa vecka, det som verkar mest lockande är att det var en tjej där som kommer bli junior som frågade efter mig, jag kan verkligen behöva vänner här. Imorgon är det bara jag och Kurt hemma, jag ska nog måla mina naglar, sen ska jag ge mig ut och springa, för jag vill vara med i cross country laget också, och då är det bäst att börja träna ;)

Idag var vi hos Lynn, Mary Jo's syster, hennes hus var sjukt stor och jättefint och mysigt! Det sjukaste var att de hade en inomhuspool!! Och det var inte en liten en heller, den var kanske 15 meter lång och hade en vattenruschbana till den! Jag har en känsla av jag jag kommer hänga där en hel del.. hehe ;)

Sen efter middagen så gav vi oss ut för en liten sightseeing tur här i Ashwaubenon och Green Bay, det var fint, men jag fick inte se staden särskilt mycket, för vi körde bara på motorvägen, jag vill ju se alla malls!! ;) Sen har jag kollat på tv hela kvällen också.

Vet ni, en sak jag har upptäckt är att min engelska är inte så bra som jag trott. Det är egentligen inget problem att prata, men det är jättesvårt att höra, många gånger bara nickar och ler jag, haha ;)

Jag ska försöka se till att jag får träffa deras vänners utbytesstudent från New Zeeland, för han har varit här i ett halvår redan så han känner massa och kan säker presentera mig och jag kanske kan få några vänner därigenom.

Nu ska jag nog försöka sova, imorgon ska jag skypa med mamma och pappa, och förhoppningsvis med Daniel också:P


Kommentarer
Postat av: antonia

hej :) <3

2010-08-02 @ 21:43:10
Postat av: Renée

Tja Amanda hoppas du har det bra! Jag länkar till din blogg från min, okej? :)

2010-08-03 @ 01:05:02
URL: http://postalcode95966.wordpress.com/
Postat av: Renée

Tja Amanda hoppas du har det bra! Jag länkar till din blogg från min, okej? :)

2010-08-03 @ 01:06:00
URL: http://postalcode95966.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0