halv 7 halv 2

Idag har jag nog haft världens tråkigaste dag. Vaknade först kl. 6 av oljudet utanför mitt fönster. Sen igen kl. 7 ringde nån på svenska mobilen och min signal är inte rolig att vakna upp till. Sen efter det så har jag inte gjort nånting. Jag kollade på tv men det var tråkigt så jag var inne på datan men visste inte vad jag skulle göra.. Svårt det där alltså. Det enda jag har gjort idag var att spela tennis. Det gick super idag och imorgon är det match. Vet inte om jag får spela för det andra laget tar bara med sig 8 spelare och vi är typ femton, men jag hoppas! Nu ska jag hoppa in i duschen och sen hoppas jag att Mary Jo kommer hem snart och lagar middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0