hårigt

Jag klippte mig förresten idag, kanske det minsta jag någonsin klippt mig, men jag fixade i alla fall till min lugg. Jag vågade inte ta nånting på längden för jag hade sovit med flätor så mitt hår var lockigt och sen var mina toppar i fin form ändå så jag såg ingen mening med det. Men jag är i alla fall nöjd med min lugg nu, så det är bra. Jag är sugen på att göra nåt draktiskt med mitt hår. Men såhär är det i alla fall, jag ska vara blond och spara ut mitt hår så inom den ramen är det. Klipper kanske en lugg eller nåt, ja vi får se. Jag tänker inte lägga ut en bild för ni skulle inte ens se skillnaden.

Idag på tennisträingen fick vi våra "uniformer" fast det var bara en topp, som är alldeles för kort och inte sitter den tajt heller så det var inte direkt en bra modell. Kan visa er en bild på den imorgon om jag kommer ihåg!

Förresten, idag gick mitt besökar-antal över 100! Kul!

Kommentarer
Postat av: antonia

WOW great work Mandis! :D <3

2010-08-18 @ 18:45:45
Postat av: Annis

Hej gumman, ser att du har det bra! Bra att fu bara klippte dig lite... ;) man kan aldrig lita på frisörer..dom kanske klipper som dom tycker ;)

Var rädd om dig..kram kram

2010-08-20 @ 21:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0