High school

Idag har jag varit på min skola! Det var riktigt coolt, jag var bara i entrén men det var jättestort, med grönt och gult lite här och var, samt en jättestor bild på en jaguar! Åhh jag kan inte vänta tills jag får börja! Ska bli så kul! Mary Jo ringde förut och berättade att tennisen börjar imorgon bitti kl.8, sen är det tydligen två träningar per dag fram tills skolan börjar, vilket är bra, för då lär jag vara sysselsatt! Tydligen så hade det vart ett möte om tennisen igår, jaha men vad bra att man fick vet det! Men Mary Jo hade pratat med coachen och hon sa att det var ok, så det är skönt. Jag är ganska så nervös ska ni veta ;) Men jag är också väldigt taggad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0