home again after shopping

Så, jag, Maja och Mary Jo åkte ner till Appleton för lite shopping idag. Det var en mycket större mall så de hade forever 21 (som jag blev besviken på), abercrombie and fitch, en jättestor sportaffär och massa annat. Jag köpte inte så mycket egentligen, annat än ett par converse, en kofta och två ringar. Jag råkade även ut för ett litet missöde på McDonalds, smarta jag hade beställt en milshake och en mellan pommes, sen hade jag även tagit ketchup så medan jag väntade på mina pommes så tänkte jag packa ihop lite och ställde ketchupen på milkshaken, men tror ni inte att jag glömmer bort det och dricker? Hela ketchupen välter över mitt hår, mina ben och skor. Väldigt trevligt. Men jag skyller mig själv. Och bara så ni vet, McDonalds har nog de bästa milkshakarna!


Kommentarer
Postat av: pappa

Snygga skor.

2010-08-23 @ 07:48:17
Postat av: carroooo

hahaha då tänker jag på milkshaken i kista :D skorna va jättesnygga!:):) (och ganska lika mina) hihi:D

2010-08-23 @ 16:17:14
Postat av: Malin

hahaahah oops så kan det gå, låter nästan som mig faktiskt :P snygga skor! :)

det var jättekul att prata med dig igår, det får vi verkligen göra igen! du får ha det jättebra!

saknar dig! <3

2010-08-24 @ 18:50:53
Postat av: Josefin

Jaaa jag blev också jättebesviken på forever.. är i milwaukee så ganska näera dig!

2010-08-28 @ 05:06:26
URL: http://yooess.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0