klockan tickar

HEEEEEEEJJJJ!!!! Nu är jag hemma igen, och jag är frisk som en nötkärna, eller ja, jag får sporta utan några restriktioner, det är ju ganska så bra det va! Jag och Mary Jo var runt i köpcentret igen, för det var där jag gjorde min hälsoundersökning. Hur som, jag tror jag shoppade lika mycket nu som jag gjorde innan, men det blev i alla fall två fotoramar som min camp-class och Malin, Antonia och Jag har fått pryda så vackert. De var de enda fotona jag hade med mig, men jag ska framkalla massa och sätta in i massa ramar, för de har super fina ramar här! Nog om det, jag har i alla fall köpt sportBH, träningsshorts, smyckeshängare, klocka, cardigan, scarf, tröja, skor, flipflop och massa smycken.... Tror det var allt :) Efter det åkte Mary Jo och jag vidare till mataffären och handlade mat.

 Det var i alla fall en ganska bra dag här, den har gått snabbt och jag har gjort något under hela dagen, vilket är bra jobbat för mig. Ikväll måste jag packa, för imorgon åker vi upp till deras stuga här vid Lake Michigan, med alla kusiner och så, det bör nog bli ganska kul. Skönt att alla kusiner ska med, för annars vet jag inte vad jag skulle ha gjort. Jag kommer nog inte ta med datorn, jag vet inte ens vad jag ska packa i, men jag är tillbaka på söndag!

Kommentarer
Postat av: antonia

Amanda jag känner mig smickrad :D Jag älskar att mitt ego växer i och med att jag vet att du tittar på mig ibland :P HAHAHA!!! <3

2010-08-15 @ 16:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0