onsdag

Klockan är elva här och jag har inte gått upp ur sängen. Sköönt! Idag skiner solen så jag tror jag ska ge mig ut på power walk senare, känner inte särsklit mycket för att springa idag, även om jag skulle kunna behöva det. Haha, jaja. Senare är det dags för tennis, men jag måste nog gå tidigare för jag har nån grej på skolan ikväll som jag måste gå på. Jag är inte jättetaggad för det. De lär bara säga sånt som jag redan vet, men jag får väl uthärda :P
Det är i alla fall coolt att vara i skolan! Men nu börjar jag bli galet uttråkad, jag vill gå i skoooooolaaan!!!! Buhu!!! Och Maja är ju i Colorado.... öhhh -.- Jaja! På fredag har jag scrimmage igen och på måndag också, får se hur det går!

Förresten, såg ni fångarna på fortet igår? Haha jag tycker Kevins kommentar var oslagbar " Tydligen är han världsmästare och jag trodde han hette Gunnar" (eller nåt sånt) haha vad jag skrattade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0