pepsi float

Idag har jag testat en pepsi float, egentligen ska det vara rootbeer float, men eftersom att jag tycker det är det äckligaste jag nånsin har smakat (okej, kanske inte) så ville jag ha pepsi istället. En float består av läsk och mjukglass. Sagt och gjort, men bläää. Pepsin var varm och istället för läsk var det bara skum som var jättetjockt och glassen blev helt fel. Så nu vet ni det, ni behöver inte pröva på pepsi float.

Imorgon planerar jag att besöka kyrkan och sen bär det av till Art street, jag tror det är en sorts konstutsällning och av nån anledning har EF hamnat där. Jag kommer i alla fall träffa andra utbytesstudenter och förhoppningsvis Chris och Camila från camp!

ps. Varför har H&M snyggast kläder när jag inte kan handla där...


Kommentarer
Postat av: Gun-Lis Tamme

Jag tror jag föredrar rootbeer soup.Det skall du få smaka när du kommer hem.

Farmor

2010-08-29 @ 18:43:44
Postat av: Jossan

aaa jag provade rootbeer float, så himla äckligt!!

2010-08-29 @ 20:31:29
URL: http://yooess.blogspot.com
Postat av: Pappa

Misstänker att farmor menar beetroot soup :-)

2010-08-29 @ 20:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0