rain day

 

Det blev ingen springnig för mig idag, jag tänkte faktiskt göra det men sen fick jag bråttom när Maja vill åka och shoppa! Hur som helst, idag köpte jag bara en handväska som jag tycker är ascool, den var på rea så det var epic! Efter det var vi på bio igen, den här gången var det vampires suck. Den var rolig, men inte så rolig som jag hoppats på, trailern var roligare. Efter det bar det hem till mig igen och då åt vi pizza allihopa. Det är verkligen precis vad jag gjorde igår, haha! Maja har fått uppleva sitt första åskväder, tjejen kommer från Norge och har aldrig upplevt åska, whaaat?? Det har regnat så galet mycket idag, det var läskigt att åka bil, för hjulen gick liksom inte över vattnet. Det är ganska sjukt! Imorgon är det dags för soap box rally, Matt och Jen ska racea så vi ska kolla in det. Och så ska jag springa förstås. -.-


vad ajg hade på mig idag

min nya väska


Kommentarer
Postat av: Maria

Fin väska! Vad föreställer sista bilden...?

Kram maria

2010-08-21 @ 15:02:22
URL: http://mariasparlor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0