somewhere over the rainbows

Har inte så mycket att säga, idag har jag mest tatt det lugnt, skypat med Renée och Fredrika samt med mamma och pappa, han även med en liten pratstund med Carro-barro. Det var skönt att prata med någon, speciellt de där hemma. Jag skypade med Asta, min hund, det var så kul för hon hörde mig men kunde inte förstå vart det kom ifrån så hon började kolla runt och nosa. Snart ska jag ut och äta glass med Lynn och Jessica (aunt and cousin), ska bli kul att göra något. Jag var även ute på en cykeltur med min värdbror Kurt, jag är helt lost, men jag orkar inte riktigt bry mig heller för jag kommer ju att lära mig så... Det var i alla fall bara han och jag hemma idag, så det var väldigt lugnt... Imorgon ska jag kanske träffa Daniel, utbytesstudenten från Nya Zeeland som redan vart här i ett halvår så det vore skönt om han kan presentera mig för några människor ;)

Jag har inte tagit några bilder här ännu, har inte gjort nåt särskilt roligt och det känns konstig att gå runt och ta foton av huset när nån är hemma ;) Jaja, det är väl allt för nu ;)

Förresten, jag har läsarrekord varje dag! Kul, är ni folk jag känner eller andra människor? Let me know! :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag läser :)

I natt drömde jag att jag var och hälsade på dig :)

Kram Maria

2010-08-03 @ 09:47:45
Postat av: Amanda

Jag läser också, ska till USA nästa år :)

vilken organisation åkte du med?

2010-08-03 @ 09:56:27
Postat av: antonia

någon du väääl känner :) <3

2010-08-03 @ 10:38:23
Postat av: Anna

heeej, kusin-vitamin,jag läser din blogg, :) <3 puss

2010-08-03 @ 18:27:53
Postat av: Elise

här har vi en liten LKare som tittar in lite då o då! =D kraaam!

2010-08-03 @ 19:56:37
Postat av: isa

jag läser och jag gråter, som fan!

åhh, vad jag saknar min doris! <3

2010-08-04 @ 23:50:52
Postat av: Fredrika

Klart man känner dig! <3 <3



Vi måste skypa någon dag snart!!!

2010-08-05 @ 05:39:06
URL: http://fredrikaramel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0