Tall ship festival

Igår var jag och värdfamiljen down town Green Bay, riktigt fräsch alltså. Fast jag staden var typ död. Det fanns inga affärer eller företag, ingen vill bo där för allt har flyttat ut till Ashwaubenon (där jag bor). Först var vi i alla fall på en grönsaksmarknad, där min värdmamma shoppade loss. Jag fick en banan-isglass och det var gott! Det var förresten galet varmt igår, som vanligt var det typ bara jag som svettades (jag skyller på att jag inte är van vid luftfuktigheten). Sen begav vi oss i alla fall till hamnen där en massa stora skepp lagt till, de var coolt för många av skeppen var byggda för filmer så så de var verkligen ut piratskepp. Vi gick ombord på ett skepp, hade gått ombord på flera men vi fick stå i kö i en halvtimme, så vi skippade de andra. Sen gick vi runt och kollade lite, det fanns en massa olika stånd och saker att kolla på. Mary Jo och Dave blev överlyckliga när de lyckades övertala mig till att ta en bild med en pirat. Efter det åkte vi hem och jag skypade med mamma ett tag. Sen åkta jag och Mary Jo ut och letade efter lite mer sportkläder. Jag fick med mig en hel del, även en kalender, tre böcker, jag kan nu säga att jag äntligen köpte the host, efter typ ett års väntan och en fanta, hehe...

 
jag invigde mina nya skor....aaaaj!



Sverige!!!!





haha tanterna bakom sa åt mig att röra varje knopp(?) för att Johnny Depp hade rört dem


Kommentarer
Postat av: Anonym

coola!!!

2010-08-15 @ 19:42:24
Postat av: Fredrika

Saknar dig!!

2010-08-15 @ 20:10:01
URL: http://fredrikaramel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0