Tennis bootcamp

Tennisen var sjukt jobbig. Tänk er att stå mitt i Amazonas regnkog och träna, ungefär så var det. Men det var sjukt kul!! Vi spelade i och försig inte särskilt mycket tennis, utan gjorde mest fotarbets-övningar och tränade kondition. I eftermiddag ska vi spela mer tennis, då är det också tryouts (det är det ju hela veckan) för vilket lag man hamnar i. Vet inte om jag sagt det, men i USA har de två olika skollag, varsity och JV, varsity är de bästa och JV är de lite sämre. Men det verkar vara ganska blandat med folk i laget, vissa är jättebra medan vissa inte är lika bra. En tjej spydde fyra gånger.... Jag gillar coacherna jättemycket också, de är jättesnälla och trevliga, de tyckte att jag var väldigt bra, haha ;)

Idag vill jag också gratta min Farmor! Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Haha trevligt att hon spydde 4 ggr, la hon inte av efter första gången :O?

2010-08-10 @ 17:56:08
URL: http://essatjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0