Tjofaderittan

Kom precis hem från soap box rallyt. Matthew gjorde bra ifrån sig och när vi åkte hade han kommit till semifinal, jag fick ingen direkt uppfattning om hur det gick för Jennifer men jag hoppas det gick bra. I morse fick både Maja och jag frågan om vi ville köra, men vi sa båda nej. Jag skulle inte ens få plats i en sån liten bil! Efter ett tag plockade Dave upp oss och vi åkte vidare till Red Robin för hamburgare! Gott var det och jag är galet mätt nu. Jag vet inte riktigt vad planen blir för resten av dagen, Maja har snackat med en kille, Justin (som förresten är han som hjälper till på tennisen) och de har snackat om att gå ut och äta glass, Maja bjöd med mig så vi får väl se vad som händer resten av dagen. Jag ska försöka hänga upp några krokar i mitt rum för jag behöver lite bättre förvaring, och värre kommer det att bli! Haha ;)








Jennifers bil

Matthews bil, ascool, värsta super mario bilen!


Kommentarer
Postat av: Freja

Du har en sån fin blogg^^ Jag har läst den ett tag tycker om den väldigt mycket.

Under 2011/2012 ska jag också åka som utbytesstudent till U.S.A. Ska vi följa varann via bloglovin?

2010-08-23 @ 18:49:51
URL: http://facebyfreya.blogg.se/
Postat av: Kjelljessica

Just checking to see if my dad s guest book is working, not that I don not believe him. I might just have to have one of these myself.

2011-07-06 @ 07:40:41
URL: http://kjelljessica.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0