a year in a book

Har just kollat klart på senaste avsnittet av Glee. Töntig som jag är sitter jag där med tårar i ögonen och småler. Nu sitter jag med en uppgift som vi har till publication design imorgon, vi håller på med yearbook sidor. Man kan köpa 4 egna sidor, som man själv får designa och sätta in foton i och så. Jag har en homecoming sida och en "allt-möjligt" sida än så länge. Mer än så vill jag inte göra just nu för jag vill ha foton från hela mitt år ju. En annan uppgift som jag och Maja har är att vi ska göra sidan för gym class. Det ska bli ganska kul, enda problemet är ju att ingen av oss har gym just nu, men det löser vi nog i alla fall. Jag tycker yearbook är skitcoolt och nåt som Sverige borde ta efter, det är så mycket roligare och massa kul saker! Det som är mest tråkigt är att man får dem inte förns i september så jag får väl min i oktober... men ändå! SÅ coolt! Jag var förresten väldigt duktig idag, INTE! Jag tog helt fel på plats för vart vi skulle ha träning, så det blev att jag helt enkelt missade det hela :/ Så jag begav mig ut på en liten springrunda här, men det gick itne så bra. Det är inge kul att springa själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0