lunch

Jag har lunch just nu men jag skippar den. Jag vet, det ar inte bra och jag kommer vara dod resten av dagen, men jag ar okej med det. Maja ar sjuk och Emma akten just hem for den lyckosten aker till Florida idag. Jag kommer sakna henne! Sa, nu har jag 40 minuter att gora ingenting pa. Jag har engelska just nu och sen blir det psykologi... men det gar i alla fall hyfsat snabbt. Kanner att det ar javlig jobbigt just nu nar bada mina vanner ar borta, for jag skulle behova prata med dem! Hur som helst. jag ar jattesugen pa att se Wild Child just nu, jag vet inte varfor, men jag kanner bara for att slappa framfor en film. Lasa lite ska jag gora ocksa, samt gora klart en power point. Jag har egentligen inget speciellt i huvudet idag, kanner mig lite bortkommen men det ar sant som hander ibland. Mitt storsta problem just nu ar att jag vet inte vad jag ska kopa for julklappar. Framfor allt till min familj hemma, jag har hjarnslapp just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0