7 oktober!

Hej. Ligger just nu i soffan och glor på hellcats. Idag har jag och Emma bakat chokladbollar! Mohaha, det smakade typ mjölkchoklad istället men det var väldigt gott, Dave tyckte om det så jag lärväl göra det igen! Sen åkte vi till walgreens för att hämta mina bilder, jag är lite sur dock för ibland så har de klippt av vissa saker så det suger, men det är ändå väldigt kul att ha en massa bilder. Köpte också en massa godis som jag inte ska äta. Idag har jag skrivit klart min uppsats om varför Sovjetunionen föll, vilket gjorde att jag bara ville köra in mitt huvud i datorn, så dålig kändes den. Sen har jag också skrivit om meningen med livet, mitt favoritämne. Absolut inte! Jag har fått tillbaka min kamera så nu ska det väl komma upp lite nya bilder förhoppningsvis!

Okej, jag känner att det här inlägget är totalt meningslöst men men...
Jaja, ha det bra så hörs vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0