Easy A

Hej. Nu är jag hemma igen. Vi såg Easy A, jag vet inte varför, men jag har verkligen inte känt för att se den filmen, den har helt enkelt bara känts tråkig. Men nej då, om ni inte har sett den (eller om den inte visas hemma, never mind), se den! Soo sweet! Verkligen! Helt klart värt pengarna! Har också kommit fram till att när det inte är football games på fredagar så är bion helt klart the place to be! Det var många där! Innan bion spenderade vi en liten stund i köpcentret, jag hittade ett par gympabyxor, en mössa, ett läppglans och nagellack. Jag har fått en förkärlek till sport kläder. Vem skulle ha trott det va? Vill köpa en cool fleece, en jacka och lite annat. Naaajs! Hur som, imorgon har jag inte mycket på schemat annat än hockey. Ska med Maja och co på college hockey! Ska bli kul, inte för att jag kan nåt men ändå! Nu tänker jag hitta nån film att kolla på eller nåt! Hoppas ni sover gott alla ni andra så hörs vi imorgon!


I min nya EF tröja!


Kommentarer
Postat av: Anonym

wiiie love that shirt :D

2010-10-26 @ 03:31:05
URL: http://pinkgirlsplaybetter.blogg.se/
Postat av: Jenny Anderssen

Hej! :)



Älskar din blogg verkligen, du är sjukt fin :)

Är du ute efter snygga kläder online så rekommenderar jag starkt: www.modeplatsen.se mode online.



De har det bredaste sortiment på märkes kläder på internet, underkläder, klänningar, damkläder mm.

www.modeplatsen.se - Billigt mode på internet

2010-10-26 @ 04:38:52
URL: http://www.modeplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0