lördag noon

Hej! Jag har haft en riktigt lugn morgon. Snackat med mamma och pappa, duschat och sen städat. Jag gick och la mig igår kväll typ vid ett och vaknade vid 7, det är 6 timmar! Men jag är inte särskilt trött, fast jag blev det nu, bara för att jag börja prata om det :P Ska nu sätta på en film och ta det ännu lite mer lugnt! Jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag, förutom hockey då. Imorgon tror jag att vi åker till appleton och shoppar, vi får se. Jag har skidgrejen imorgon, men vet inte om det kommer gå, för jag måste skypa med Majas mamma imorgon för en grej i skolan och hon kan bara samma tid som skidgrejen är. Vi får se, om det blir så att jag inte kan gå så är det ju ändå okej för på tisdag är det dags för springning. Nu ska jag titta på film!

Kommentarer
Postat av: bella

Ska du åka skidor??

2010-10-23 @ 20:18:23
URL: http://bellaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0