Paranormal activity

Såå nu ær jag hemma igen efter bion. Paranormal activity var bra, den var bra, læskig sjælvklart men inte så farlig som jag trodde att den skulle vara. Både Emma och Maja var vældigt uppjagade och diskuterade filmen efteråt. Jag vet inte, før mig, jag kænner att jag helt enkelt ær bættre utan att førsøka hitta en løsning och førstå mig på allt sånt. Før det førsta ær det en film, men också, jag vet att vissa mænniskor har upplvet saker, men jag har sjælv inte gjort det och vill heller inte, så jag væljer helt enkelt att inte tro på det hela. Sjælvklart blir jag rædd och kan enkelt skræmma upp mig sjælv, men jag vet inte, jag kan bara inte se att det inte skulle finnas någon førklaring till det hela. Att førklara varfør jag inte tror på det hær ær ungefær lika svårt som att førklara varfør man gør det, men jag behøvde bara få ut det. Jag respekterar folk som tror på det, men jag kan bara inte få till det i min hjærna. I alla fall, ni som gillar bra skræckfilmer, gå och se paranormal activity, den var bra. Riktigt bra. Nu ska jag nog sova kæra vænner!

Kommentarer
Postat av: anna

men du måste jus kämta, jag såg oxå paranormal activity igår :O puss o kram <3

2010-10-30 @ 12:09:15
Postat av: anna

Juste, du måste läsa min blogg amandisch :O atamme.blogspot.com <3

2010-10-30 @ 14:20:22
Postat av: antonia

AMANDA!!! JAG MÅSTE PRATA MED DIG NUUUUUUU!!!!!! <3

2010-10-30 @ 23:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0