tell me what you want to hear

Söndag morgon. Eller ja, det beror väl på hur man ser det antar jag. Jag vaknade nog vid 8-9 tiden tror jag, men gik inte upp förns nu. Jag sov hos Maja i natt, för idag så skajag skypa med hennes föräldrar. Vi har en roast i publ. speaking och då är ett av kriterierna att man pratar med föräldrarna. Sen vet jag inte vad jag ska göra, antaglien skriva talet så jag vet vad jag ska göra. Ska se till att laga pasta sallad också som jag kan ta med som lunch.

Gårdagen spenderades inte i appleton, eller ja det gjorde den faktiskt. Vi åkte inte och shoppade, men vi åkte till en restaurang där nere och åt med, tillsammans med Maja, Lynn, Matthew, Jennifer och Kathy. Sen blev det faktiskt lite shopping också, hehe bra minne man har! Köpte en stor stickad tröja från Forever21 och en tshirt med stjärnor.


igår kväll


Kommentarer
Postat av: siri

Hejhej!

Hoppas du mår bra! Btw, hur var första skoldagen? ;) :D

2010-10-24 @ 22:29:47
URL: http://siriusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0