.-¨¨*¨¨-.

Åhh såå sköönt! Jag är klar! Nu har jag bara två kapitel kvar att läsa till imorgon, men sen tror jag att jag ska gå och lägga mig. Tänkte på om jag kanske skulle kolla på tv, men nej jag orkar inte. Jag vill bara sova. Det här kan jag säga om high school, det är inte särskilt svårt, men herregud vad sliten man blir med alla läxor. Fast proven är lätta.

Tänkte bara säga att allt är ganska bra här borta just nu. Skolan flyter på, jag kommer bra överens med min värdfamilj och jag känner mig ganska hemma i Ashwaubenon just nu. Och idag hade jag kul med nya människor från tennisen, framför allt tjejer från varsity som är samma ålder som jag! Nej nu ska jag gå och sova ut!

Kommentarer
Postat av: Farfar

Härligt att se och höra att du mår bra och har det bra! Stor kram!

2010-09-15 @ 08:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0