13 september

Det känns som någon har stoppat upp två korkar i min näsa, är väldigt täppt för tillfället, men ärligt talat jag gillar det :P Haha man låter så rolig och det är inte som om jag är sjuk. Hade tennismatch idag som gick åt helvete, kunde inte ens träffa bollen. Typ. Efter att jag deppat ett tag åkte vi in på target en sväng och jag köpte lite swedish fish och då kändes allt bättre. Efter det var det bara att sätta sig och göra alla otroligt roliga läxor! Jag har en hel del just nu, så bloggen kommer bli lidande, tyvärr, men jag ska försöka göra mitt bästa! Nu ska jag sova, för jag är galet trött!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Hejaheja, klart du inte är sjuk. Ta bort korkarna så känns det bättre, eller ta en svensk fisk till :-)



2010-09-14 @ 07:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0