9/9/10

Jag kom hem för typ 10 minuter sen, klockan är typ halv 9 här nu. Fick lämna skolan lite tidigare idag eftersom att vi hade tennismatch. Gick inte så jättebra, jag förlorade, men imorgon har jag hemma match så då tänker jag komma igen. Efter matchen åkte vi alla hem till Erin i mitt lag för att äta middag! Vilket hus hon har alltså! Såå nice! Det var i alla fall kul! Jag har inte särskilt mycket homework ikväll, har två kapitel att läsa i en bok, men det är allt. Och det är så skönt, speciellt eftersom att jag kom hem så sent. Nu kollar jag på matchen mellan Söderling-Federer. Idag har känts som om det var torsdag, vilket gör det jobbigt att tänka på att det är två dagar kvar i skolan, jaja får väl ta och skaffa mig lite positiv spirit! Vi hörs imorgon kväll hörni! Och till LK09, jag hoppas verkligen ni får grymmaste seglingen och jag önskar att jag kunde få åka med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0