"An eye for an eye, make the whole world go blind"

God morgon världen. Jag har precis vaknat, så jag tänkte updatera mig om´vad som händer i världen! Maja sover fortfarande vilket betyder att jag måste vara tyst, haha ;) Idag står skype, shopping och läxor på schemat. Jag måste göra hitta argument varför man ska ha kvar homeroom, vilket jag egentligen inte är för men men. Sen ska jag reflektera över Gandhis citat också. Men det är ganska så enkelt. Om jag får tid över så ska jag försöka städa mitt rum, som ser ut som ett riktigt bombnedslag, speciellt efter att jag kom hem, slängde in alla mina grejer och sen åkte hit! Nu ska jag ta och börja lite på min läxa om homeroom! Ha det bra och make it a great day!

"An eye for an eye, make the whole world go blind" - Gandhi

Kommentarer
Postat av: pa

Hoppas du kommer på nåt bra med Gandhi-citatet. En sak jag tänkte på förra veckan i Mumbai var att indierna känns som ett rätt "stillsamt" folk. Trots högar med människor såg jag ingen som höjde rösten eller blev upprörd över att det var kö, tog tid eller inte alltid blev som det var tänkt. Kanske har det lugnet bidragit till uppkomsten av Gandhis citat?



Lycka till. Städa rummet! Basta :-)

2010-09-27 @ 07:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0