back to school!

Godmorgon! Jag ska snart bege mig till skolan för ännu en dag av aktivt lärarande. Är väl inte jättepepp om man säger så, men jag får i alla fall börja med public speeking, vilket är det bästa eftersom att jag är med Maja och det är kul. Mitt tal om Maja igår gick väldigt bra, jag var lite nervös när jag väl pratade, men det var lugnt. Däremot gjorde jag bort mig när Maja skulle prata om mig, då fick jag sitta på en stol bredvid podiet och bara vara tyst. Jag kollar på Maja och av nån anledning så bryter ett jäkla fnitter anfall ut. Kul! Åhh vad jag skämdes! Men nu vet ni i alla fall att jag fortfarande kan! :) Jag glömde en sak igår, när jag åkte hem till Erin så fick jag skjuts av en annan tjej, Jenifer, och det känns så konstigt att åka bil med någon som är jämnårig! Det känns nästan lite kriminellt! Haha! Nej nu måste jag rusa! Vi hörs ikväll!
























Inatt drömde jag om den här filuren!

Kommentarer
Postat av: bella

vilken söt hund :D

2010-09-09 @ 20:36:22
URL: http://bellaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0