dränkt mina sorger i mcdonalds...

Min tennis match gick piss idag, slutade med några(ganska många eftersom att jag inte kan sluta) tårar. Men nog om det. På vägen hem köpte jag en chipspåse och middag från mcdonalds. Chipsen är för imorgon då jag behöver lite extra engergi eftersom att jag ska spela tre tennis matcher imorgon. Skolan slipper jag också, vilket är super och jag skjuter helt enkelt upp alla mina läxor till måndag! Sweeeet! Nej ni, nu ska jag sova lite och ladda inför imorgon! Ha det så hörs vi imorgon då jag förhoppnigsvis är go och gla igen!


Kommentarer
Postat av: Farfar

God morgon! Go o gla´ - hoppas jag! När det är som sämst kan det bara bli bättre! Håller tummarna för dig på tennisen i dag. Snart åker jag med Daniel o Marcus till Ekedal för att ta upp badbryggan o plocka äpplen. Vi tar en tugga för dig också!

Kram!

2010-09-24 @ 08:48:47
Postat av: Iverelena

A very nice site keep it up. Regards

2011-02-24 @ 16:27:54
URL: http://iverelena.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0