friday night lights

Hej! Jag lever! Igår gjorde jag väldigt bra ifrån mig på tennisen, jag kom två i den lilla mini-turneringen som vi spelade igår. Det var så skönt men det var galet svårt, det var nästan orkan kändes det som. Efter det åkte jag hem till Maja. Vad gjorde vi då, jo först badade vi i poolen och hot tuben, så skööönt! Efter det åt vi middag med deras nya tyska utbytesstudent Lena. Hon är här med Gapp, ett samarbete som Ashwaubeneon har med en skola i Tyskland så hon ska bo med dem i tre veckor. Det måste vara både skönt, hur kul som helst men samtidigt ganska jobbigt att inte vara här så länge. Man lär ju inte direkt känna någon ny eller kommer verkligen in på djupet i den amerikanska livsstilen. Men samtidigt så får man uppleva allt det roliga väldigt intensivt och man lär ju inte längta hem så mycket heller. Men jag föredrar nog ett år dock! Förutom det packade vi massa popcorn som Matthew skulle sälja för boyscouts och sen kollade vi på the last song. Herregud, i början så tyckte jag att filmen sög, inget hände men i slutet låg jag och grät så mycket! Väldigt fin film och jag blev väl ganska berörd kan man ju säga!




Kommentarer
Postat av: Jacobamna

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.

2011-04-22 @ 10:07:04
URL: http://jacobamna.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0