going to the gym!

På måndag börjar mitt nya liv, sista dagen på tennisen och jag har bestämt mig med Maja att vi ska börja gymma efter skolan. Det finns ett gym så vi tänkte checka det ut. Ska bli väldigt skönt, jag behöver verkligen motionera lite, tennis är inte särskilt jobbigt att spela en timme om dagen. Jaja, just nu är jag kvar hos Maja och jag antar att vi ska titta på film men än så länge dunkar vi mest lite musik. Jag har lockat mitt hår och jag är väldigt nöjd :)
Imorgon är planen att åka och köpa lite smink och ett par homecoming skor, lite stressigt nu när det är nästa helg så :) Nej nu ska jag nog slå på the notebook vare sig Maja vill eller inte! Vi hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0