har stirrat på datorn i fem minuter utan att komma på en rubrik

Hey! Har slappat ett tag framför tv:n, sänsongs premiär av vampire diaries! Min tennismatch idag var kul, jag vann och jag spelade bra! Coachens pojkvän var där och han var rolig, han kom från Texas men snackade inte med dialekt, lite dåligt tycker jag! Överlag gick det ganska dåligt för vårt lag annars, SouthWest var ett bra lag och vann de flesta matcherna. Jaja, vi tar igen det! Hur som helst, imorgon får vi en liten husgäst som heter Maja, hon ska spendera helgen här för hennes familj är nån annan stans! Det ska bli kul, jag är astaggad på helg! Först på lördag är det EF-möte med alla utbytesstudenter på Bay Beach, typ ett nöjesfält, och sen jag antar på söndag beger vi oss ner till Appleton för att leta upp en homecoming-klänning för mig! Najs! Jag har dock ingen aning om vad jag ska leta efter, men jag tror att det löser sig :P Sen vill jag också spara mina pengar, för nästa helg åker jag till Chicago! Åhh det ska bli askul! Pappa skickade tips på shopping och det är såå grymt! Det bästa av allt, de har H&M. Jag tror jag ska springa dit det första jag gör och shoppa loss! Haha ;)

Jag och Mary Jo åkte iväg för att ta ut lite pengar och för att köpa allt jag behövde för min art-class. Det var en jätterolig affär med massa pennor och papper, sudd och pärmar! Sånt är roligt! Jag gjorde av med 13 dollar, vilket ändå inte var så farligt för jag behövde en del!.

En annan sak, idag var förmodligen den roligaste dan i skolan hittills, jag vet inte varför, inget särskilt hände men jag kände mig bara glad hela dagen. Till och med lunchen var okej! Dessutom har jag lärt mig en ny -ism idag. Totalionism. När man vill kontrollera allt, regering, kultur, intelligens, sinne, ja allt helt enkelt. Typ ett robotsamhälle. Det är sant faktiskt! Nej, nu väntar läxorna!


Kommentarer
Postat av: Maria

Härligt att läsa hur bra du har det!! Kul att du har Maja! Nu drar vi till Norrland! Ha en skön helg!

Kram Maria

2010-09-10 @ 08:14:30
URL: http://www.mariasparlor.blogspot.com
Postat av: Jossan

neej! hm är typ det enda som r dyrare här! kör på forever o american eagle! ;)

2010-09-12 @ 01:32:12
URL: http://yooess.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0