Laugh out loud

Hej! Nu är det morgon och snart ska jag gå ut i köket och äta våfflor! Igår var himla roligt. Maja sov ju över och jag har inte skrattat så mycket på hur länge som helst! Jag fick kramp i magen, kunde inte andas ióch gapskrattade hur länge som helst. Jag älskar att skratta! Förutom det kollade vi på Bourne Supermacy och åkte och köpte glass. Juste, innan det hade vi födelsedagskalas för Karl, Mary Jo's äldsta son. Snart ska vi åka till Bay Beach för möte med min IEC och utbytesstudenterna i gruppen. Det ska kul att träffa dem, ser kanske inte så mycket fram emot att höra att "Ni måste prata engleska, ni får inte dricka, gör si gör så". Men det är livet som en utbytesstudent! Ikväll tror jag att vi kanske ska ut och bowla med Dan (från Nya Zeeland) och hansk kompis Justin. Förutom det måste jag klämma in läxor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0