övernattar hos maja

Värdfamiljen har fått influensan. Jag har blivit värsta hypokondrikern, inte en chans att jag tänker bli sjuk inför Chicago! Så ikväll flyttar jag hem till Maja, bara tills de blir bättre. Känns ganska bra, för jag skulle bli så ledsen om jag blev sjuk innan det här! Annars då, idag hade vi en assembly angående drunk driving. Vi fick alla sitta ute och bevittna en slags teater om några ungdomar som var med i en bilolycka för att de var fulla. Det var faktiskt en väldigt bra sak och jag tror det är bra för alla här att få se, eftersom att man får köra när man är 16 och många redan dricker. Nu ska jag försöka få klart lite läxor och sen så ska jag försöka slappa hela kvällen! Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0