Relaxat ett tag

Skön eftermiddag Kom hem i vanlig tid och satte mig och kollade på ett avsnitt av Glee. Efter det begav jag mig ut på hojjen med Dave, åkte runt i en timme eller så och luktade massa gödsel överallt ;) Efter det chillade jag lite mer och sen har jag spenderat min kväll med middag och tv. Det är typ första gången sen jag började skolan som jag har haft det så avslappnat, sjukt skönt! Imorgon är det halv dag och jag tror att planen är hoppa i poolen hos Maja först och sen dra till gymmet. Mary Jo ska gå på utvecklingssamtal med alla mina lärare men jag är inte orolig, jag har A eller A- i alla ämnen i alla fall. Haha fast jag gör så dåligt ifrån mig i bild just nu, vi ska såga ut en metall"skulptur" eller nåt och jag lyckades med att såga mig själv i fingret. Väldigt lyckat alltså. Så nu har jag bara 9 och ½ finger kvar. Haha skojja bara. Nu ska jag plugga lite till. Vi hörs snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0