120411

Åhh det är sånt härligt vår väder här just nu, det är såååå härligt! Det kändes inte ens jobbigt att gå till track idag för jag visste att jag skulle få va i det fina vädret! Det kändes så himla bra idag, det var riktigt roligt och jag kände mig bara väldigt bra. Igår var jag i Manitowoc för ett meet, det var sjukt kallt! Det vara bara vi och Manitowoc så det kändes lite konstigt att bara tävla mot en skola, men det var mer som träning antar jag. Hur som helst, det gick väldigt bra, startade med block för första gången och det var mycket lättare. Sprang min 200 på 33 nånting vilket är okej, jag tror jag kom 4 i det löpet och sen kom vi 3 i stafetten. Nu ska jag snart ta och börja ta tag i mitt liv (läs; städa mitt rum, göra läxor, duscha), men men... Imorgon ska jag iväg på studiebesök med Mrs.Slowinski's klass, hon är nog min favoritlärare, så himla skön och har superskön humor så det ska bli riktigt kul! Emma ska också med vilket är ännu bättre! Så det är väldigt skööönt! Ingen skola alltså! Nej hörni, nu ska jag nog gå! Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Farfar

Håll kvar vårvädret - vi ses snart!

2011-04-13 @ 11:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0