last quarter

Hej!
Har precis kommit hem ifrån skolan och track träning. Riktig pina idag, blåste som bara den och min motivation var zero så det var inte den bästa träningen jag har haft, men det var helt okej. Förutom det så var idag början på en termin. Det innebar en ny lärare i american heritage, och till att börja med hade jag intro business, men herregud. Det var bara sophmores och freshmens där i och jag kände bara- nej men fy, jag orkar inte en till termin med bara massa omogna personer, för det var verkligen bara jobbiga människor. Så jag gick och bytte och istället så har jag nu grammar and writing vilket känns mycket bättre för jag känner ganska många där och tror att det blir kul. Har också en bildklass nu igen, idag gjorde still-life drawing vilket är väldigt tråkigt, man ritar bara av en grej på ett bord typ. Men jag tror att det blir kul!

Snart ska jag iväg och för sista gången vaxa mina skidor inför nästa säsong. Det är konstigt att tiden gick så snabbt! Nu lyser solen ute och snön smälter, väldigt härligt att se för jag älskar våren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0