Glad alla hjärtans dag <3

Hoppas ni alla därute har haft en bra alla hjärtans dag. Min har gått från att vara trist, till tristare, till ybertrist och sen blev den lite bättre när jag fick i mig lite socker och sen blev den bra igen ;) Just nu sitter jag och kollar på min favorit film i alla kategorier, Chasing Liberty, samt har ett svenskt sms samtal med Jake, det är ganska roligt :P Idag har jag vart i skolan och det sög, som vanligt. Just nu tycker jag att skolan är det absolut tråkigaste som finns. Mitt schema är helt okej, men det är typ 15åringar i alla mina klasser och jag är så trött på dem. Sen ser jag knappt Maja eller Emma nånting heller, Maja ser jag typ 5 minuter om dagen och Emma har jag visserligen lunch med men jag skulle hellre ha en klass med dem. Jag är hungrig hela tiden för min lunch är för tidig och ryggen gör ont av att sitta still hela dagen. Usch vad jag klagar, men så är det. Det är så jag känner med hela skolgrejen... öööhhh.
Jaja, eftermiddagen var mysig i alla fall. Gick ut och åt middag med skidtjejerna Mary, Maggie och Emma på en mysig liten restaurang downtown. Sen kom jag hem och proppade i mig lite choklad så nu är jag alldeles för mätt, men livet är gott, för jag sitter i en skön fåtölj och tittar på bästa filmen. Åhh så romantiskt. Haha.








bilder från helgen med bästa laget


Kommentarer
Postat av: julia

Hejsan. Om jag minns rätt så åker du med ef va?:) Ska åka med dem i sommar och undrar om du är nöjd med den amerikanska delen av ef? :) Tack för svar.

2011-02-15 @ 06:45:38
URL: http://theyearofmylife.devote.se
Postat av: Josse

hahahaha jag hatar skolan ocksa nu , sjukt segt. Kolla min blogg sa ser du re sms jag fick fr svesnak tjejer igar under skolan, haha, du ar inte ensam amanda!!

2011-03-17 @ 16:43:30
URL: http://yooess.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0