I'm fast like a cobra, don't mess with me

Åhh jag har haft en sån bra kväll! Var på hockey match med Maja och Emma, herregud vad jag skrattade hela kvällen lång! Knights vann med 3-0 vilket var grymt, men det var att spana in snygga killar, se slagsmål på isen och ta helt störda bilder som gjorde kvällen så bra. Och såklart mina favoritnorskar! Jag vet inte om jag har sagt det förut, men det finns 4 svenska killar som spelar för the knights. Hur som helst, Lynn hade arrangerat att vi fick träffa dem idag. Hehe, vi var så nervösa och fnittriga när vi träffade dem, men de var väldigt trevliga och snälla i alla fall. Det pinsamaste var ju att jag inte ens klarade av att prata svenska med dem. Det lät som om jag var från Finland eller så, jättekonstigt! Det är så obekvämt att prata svenska just nu, ärligt talat så är det svårt för mig att skriva det här, engelska går helt enkelt så mycket bättre! Pinsamt men samtidigt lite coolt kanske...


haha, spana in mitt smajl haha ;)

slagsmål



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0