Yesyesyesyes!!!!

Jag hittade en klänning!!! Åh jag är så glad just nu. Vi åkte runt till ungefär tre affärer men ingen av oss hittade något så efter att vi kört hem Emma åkte jag, Maja och Mary Jo vidare till Elanes igen, där jag hittade den orangea igen. Jag tog fram massa klänningar och gick runt och kollade lite igen efter andra klänningar och mitt ibland en massa puffiga klänningar hittade jag den. Det var inte den orangea, men en grön jättefin och perfekt klänninge. Jag känner mig lite som en skogsprinsessa i den! Precis den som jag har letat efter. Den var inte i min storlek men som tur var det inte försent att beställa den och ingen från min skola har den (det finns en lista i butiken) så det var perfekt. Plus att den var 100 dollar billigare än den andra är ett stoooooort plus! Åhh så glad just nu! :D Får se om jag lägger ut bild på den eller inte.. Tids nog får ni se den i alla fall! Förutom klänningen jag köpte så har jag prövat en massa riktigt fula klännigar också haha!


Kommentarer
Postat av: Malin

Gu va kul! :) sällan man hittar den perfekta som man är exakt nöjd med.. Va roligt :) kram

2011-02-19 @ 10:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0