1/1/11

Gott nytt år!! 2011! Det känns inte särskilt speciellt. Nyårsafton var väl inte direkt den bästa jag haft. Började med pool-party hemma hos Maja, Emma var där, samt en massa killar från skolan som jag egentligen inte kände. Sen spenderade vi mest kvällen med att köra runt i en bil och lyssna på musik typ. Jag var nog lite av en party pooper igår men jag kände mig inte riktigt bekväm eller på party humör alls.

Började första januari med en springtur tillsammans med the ski team (vår snö är borta!!!!!). Ärligt talat, jag har aldrig kunnat springa så långt eller haft så bra kondis som jag har nu. Det var inte alls särskillt jobbigt, faktiskt ganska skönt! Det gjorde mig i alla fall på bra humör. Imorgon ska vi iväg till antingen Iola eller Sturgeon Bay för att hoppa på våra skidor igen, härligt!

Nu sitter jag i mitt rum, Maja ligger och sover i min säng och vi har gäster här som har spelat spel och ätit middag. Jag kan bara säga, att jag skulle aldrig kunna vara med i tv showen "Are you smarter than a fifth grader?" Vi spelade det och jag förlorade big time! Haha!


Ashwaubenon nordic ski team


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0