Day 11- Your day

Jag vaknade klockan sex och hoppade direkt in i duschen. Klädde mig och sminkade mig, sen gick jag och åt frukost. Efter det organiserade jag mina skidgrejer lite grann. 20 över 7 åkte jag till skolan och hade publication design, art och engelska. Vid lunch lämnade jag skolan och åkte till flygplatsen och sa hej då till Dan, åt lucnh på Qdoba och åkte tillbaka till skolan för att ha psykologi prov. Mötte upp Maria efter skolan och vi begav oss till träningen tillsammans med Brady (de är mina nya car-pool-buddies) och sen åkte jag med Maggie till gymmet och sen har jag suttit här i två timmar. Jag ska ta och svara på lite e-mail och kanske äta nåt borde vara en bra ide också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0